Förkylnings crap

Ja har ju varit förkyld denna veckan. Och det har fått mig att missa min stora favorit händelse, fredags bedmintonen. Detta stör mig väldigt mycket. Men på köpet har jag ju nästan blivit frisk.

Somnade självklart runt 1800 idag och vaknade runt 0200 så nu är morgonendagen rätt fuckad. Men tja jag har ju van efter dom här 2 månaderna av att gå hemma.

Om 8 timmar bär det iaf av till jönköping  och farföräldrarna över dagen. Det ska bli skönt. Får se om grabbarna och jag ska busa på kvällen.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Haha e du fuckad igen! oj oj
bus med grabbarna, bäst stan håller i sig :)

2007-12-29 @ 10:31:25
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0