Sömn vid fel tillfälle

Ja det har ju blivit en ovana dethär. Skulle sova middag och vaknade av att grannen spelade piano. Så tja nu är denna natten fuckad oxå. Och imorgon är det ju party party longtime. Och det betyder ju att jag måste försöka få sova innan det.

Hur som helst skulle jag ju städa. Och det gick bra till en början. Sedan blev jag trött och skulle sova. Så det blev itne så mycket gjort ändå. Får ta det när jag har börjat jobba.

Och på tal om att jobba. Vad konstigt det kommer kännas när jag börjar på onsdag. Har ju inte haft något att göra på 2 månader. Iofs så körde jag lite budbil på natten. Men det var ju fuckat om man säger så.

Jaja får fixa lite käk och sedan lägga mig och försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0