Spacetangenter och ond bråd död

Nu har det hänt igen ena sidan av min spacetangent har skutat fungera. Det är så satans irriterande så det finns inte. Det är sånna saker som kommer få mig en dag att inte vilja leva. Förresten så somnade jag 6 i morse vilket betyder att jag fått några timmars sömn.

Ond bråd död. Det är väl lite så att jag kommer må som jag blivit utsatt för det imorgon. Imorgon gäller det att ta sig hem innan man somnar. Det är min plan iaf. Ta en morgon taxi eller liknande. Snart börjar det bli dax att tidsmässigt sy ihop denna dagen. Men jag tänkte äta en regäl frukost först.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Uppe med tuppen du med?

2007-12-31 @ 12:12:11
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: The Bitch

Tur du förklarar för mina läsare vem Mannen med stort M är! ;)

2008-01-01 @ 16:23:46
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0