90-Talet

Area turns red. När jag gick och tänkte på Bionic commando (Bc från och med nu) och lyssnade på radion under min promenad (timslånga varje dag Måndag-torsdag.) kom den. Ja AREA TURNS RED den gamla goda låten från infinit mass (har jag för mig) som slog någon gång under 90-talet. Tror tom jag har singeln.

Nu känns ju inte dethär så specielt. Men jävlar vad taggad jag blev.  Hela denna veckan har varit bra. Så det lär väl hända något skit i helgen.

Sedan tänkte jag på min favorit av alla goda tolkningar om Murphys lag. En jag läste under en mycket fin tömning under min tid i den svenska armen. Ja just det ja, man kanske ska berätta vad det är. Men det tar vi snart.

Egentligen är det nog inte riktigt Muphys lag. Men tja här kommer den.
"Om du kan sikta på fienden, Så kan han sikta tillbaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0