Andra dagen

Eftersom jag har fokuserat hårdt (som en praktstånd) på att kurera mig när jag inte jobbar så har jag inget socialt liv alls. Inte ens via datorn. Igår var jag i säng innan 2100 hours zulo. Vilket innebär att jag var hemma i typ 3 timmar innan jag somna. Och tja 30 minuter av dom i badkaret.

Jobbet funkar. Det är självklart svårt med nya rutiner och maskinförståelse i de olika aparaturerna men det funkar. Idag får vi se när det blir säng gående. Men om det inte är något riktigt bra på tv gissar jag tidigare.

Jag ursäktar att jag inte kan bjuda på något smaskigt. Men det kommer nog dröja till iaf lördag innan bus. Vi får se. Det hänger lite på mig och mina planer på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0