Arn...

Jag hade inga förväntningar. Men fyfan. det skulle vara förbjudet att göra så dålig film. Det var inte värt pengarna. Det var nog fan inte ens värt att resa sig ur soffan idag för att se filmen. Jag fattar itne hur jag kan bli besviken. Men helvete 2 timmars jävla skit 20 minuters slakt. Ska du göra en bra film om den tiden får du ha ihjäl lite mer folk....

Jag menar Ha Med en kille osm spelat Soppgubbe i sommarlovs morgon i en ganska så viktig biroll och i huvudrollen ha någon som spelat fjantpsykopat i Beck....

Jag kan älta den här filmen i evighet. MEn en sista grej, Håll filmen till ett språk. I detta fall hade det varit värt och ta bort svenskan helt... Det bara sabbar när dom hoppar mellan språken....

En bra grej dock... Striden mellan arn och den där tuffe killen som kallar honom för nunna. Helt grymt bra Att han blir trött... Jag menar en dåtidens ringbrynja i den storleken väger minst 40 kilo. säkert väger den snarare mellan 60-80 kilo. Bra jobbat iaf.

Hela filmen kändes som en riktigt dålig lajvupplevelse i synnerhet många av dialogerna kändes väldigt mycket dåligt lajv.... FY

Nu blir det till att dinga 62 i wow så man blir glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0