Dåligt skrivande just nu

Eller tja igår blev det inte så mycket. JAg hade Tacos Dinner hemma meed en bekant, och innan det var jag och klippte mig och råkade dricka lite för mycket rödvin. Så jag hade inte ritkigt tid.

Hur som helst så har det varit väldigt mycket 90-tal denna vecka och det känns på något sätt som om det inte skulle sluta. Musik, tvspel osv verkar på något sätt dyka upp överallt. Och 80-talisterna verkar reagera med att köpa det. Eller iaf fundera över att köpa det. Vilklet är ganska lustigt. Det får mig att fundera på om et finns andra likheter  för andra genarationer. Med det som var specielt för deras generation. Typ som när man släppte "bubblan" igen. Eller om det kanske finns andra liknande saker.

Hur som helst ska jag sätta mig och installera Det nya tortuga spelet. För tja det är så nära Pirets jag kan komma idag.

Far out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0