Första dagen...

Ja det gick bra, riktigt trevligt faktiskt. Är lite av ett mysjobb. Stressigt säkert, men sitta och små pilla är fan något jag vill göra. Och vid första blicken så är det ett pill jobb. Jag gillar ju och pilla på teknisk aparatur (andra saker oxå för den delen)

Fortfarande ågren från nyår. Fan ska man spinna loss och hitt apå massa saker för när man egentligen bara borde lägga sig och sova i ett hörn... Får ringa polarn någon dag. Vågar inte riktigt än han kan ju vara arg. JAg hade varit arg om jag hade hittat min julgran på den pyttelilla toan... Iaf om jag varit bakis.... Vilket han säkert var.

Ingen träning idag heller. Jävla (jäbla eftersom jag är förkyld) förkylning. Promenaden får räcka man vill ju inte överanstränga sig. Hjärtförstoring och skit (jag övertalar mig själv just nu att det är farligt)

Kommentarer
Postat av: Nina

hej Erik! Nina här...trevligt å hitta dig här:)
ska vi bilda förkylningsklubb vs vara-arg-för-att-inte-få-träna?
såå störande...
hoppas allt e bra annars, och att jobbet e funkis:)
kram

2008-01-03 @ 11:03:29
URL: http://mininina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0