Göran Persson

En man som jag hatar och på något sätt tycker om samtidigt. Just nu sitter jag och tittar på ordförande persson. Jag får säga att det är ruggit intressant. Maktmän intresserar ju alltid. Iaf så är det väl inte riktigt han jag bryr mig så mycket om. Utan den kanske mest tragiska politiska händlse någonsin i sverige (min mening). Det kom ett snabbt inslag om mordet På Anna Lind. Och det rör mig fortfarande väldigt hårt. Det är ju inte ofta man tar till lipen (borträknat idrott) men när jag fick reda på att hon gick bort. Då var det nära. Hon hade fått min röst 1000 gånger om. Mona Salin får aldrig någonsin min röst. Det ska sägas.

Nu vidare till något annat. Trevligare. Det rullar fint på mitt nya jobb och imorgon kommer första kundbesöket. Vi håller tummarna och hoppas att det bara flyter på.

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Jag är ju i UMEÅ gubben :) puss puss ;P

2008-01-10 @ 08:04:36
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0