Hmm

Jag bytte faktiskt kanal efter ett tag för jag slussades mellan två tankar. Vilka jävla egoister och tänk om det händer mig.


Hur som helst så har den här veckan varit sjukt bra. trotts dålig film och att den har varit riktigt fattig på händelser. Nästa vecka ser inte ut att bli särskilt mycket sämmre den heller. Fast lite mer happenings. Typ vindrickning på fredag med linda *skvaller väntas*. Och äl drickning med fidde och ett par andra på lördagen. På dilerium, och alla vet ju vad som händer där i öl drickningsväg. En satans massa veteöl lär drickas och magen komemr vara stor som en balong.

Tja hoppas alla haft en bra vecka och ett bra veckoslut.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tsss. ps. vad hände med vår öldrickningsfredag?! Är jag dissad? Kanske man ska åka upp till norr då..

2008-01-21 @ 00:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0