Måndag

Framsteg idag... Jejjebus jag fick pilla med saker som är helt nya på nya jobbet mycket mycket intressant. Prinsipen är samma som med de instrument jag jobbat med innan. Men ett lite annorlunda förfarande. Lite skön ritningsläsning ibland och lite annat smått och gott.

Tid: Måndagar är min sämsta dag när det kommer till tid. Jag kommer hem runt 1900 och idag var jag tvungen att handla så jag kom hem än senare. sedan ska man göra mat sitta ner och kolla grejer på internet. Hinna kika tv och sedan är det säng. Samanlagt har jag nog inte mer än 2-2½ timme där jag sitter ner innan sängen. redigt surt.

Im orgon ska jag försöka komma på något bättre ämne. Jag hade flera intressanta idag. Men jag glömde av dom som vanligt. Ska skriva ner imorgon.

"vart vill du ha såsen då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0