Moderater

Ja, det skulle komma en dag. Mitt tvivelsamma hat mot dessa MÖRDARE och Förstörare och den svenska (riktiga) folkhemmet. Människor kommer snart att svälta. Vi arbetare kommer få mindre pengar över. Och kapital asen tjänasr bara mer och mer...

Fast det jag tänkte över är hur alla ´människor som röstade på dom och nu klagar. Jag säger bara HUR JÄVLA KORKADE ÄR NI??? Och det är rätt många människor som detta gäller. Att säga att blocken är så lika att det inte spelar någonroll är väldigt väldigt fel. Se vad som hänt och hur alla som har det svårt bara får det värre och värre. JAg fick nästan känna dusten själv. Hur som helst ska jag bara säga skyll er själva. Och tack för att ni fuckade upp sverige i några år.

Kommentarer
Postat av: The Bitch

jag röstade blått å gör det nog igen ;)

2008-01-16 @ 23:20:06
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0