När allt var så himla bra.

H*r*!!!!!! Nu kom det en massa dåliga tankar. Får se vart vi ska börja....

Jo Ekonomi avdelningen på Carl Zeiss ab verkar fungera väldigt dåligt. Eller det gör den dom har nu haft 3 månader på sig att fixa mina a-kasse papper. Har dom lyckats? NEJ! Däremot så tog det Gunsan på svetsmästaren Mindre än en dag att få ihop alla papper. FLAWLESS GUNSAN!!!! Inkompitens är fan det värsta jag vet (dubbelmoral ja visst). Men det handlar om 2 månadslöner. Okej det drabbar ju ingen fattig ;-). Men jag har blivit fattigare.

Hur som helst så är Ica jävligt jävligt irriterande, Jag vill ha ett ica bonuskort och inte ett fittigt jävla mastercard... Jag är oxå en internet människa... Men man kan inte söka bara bonuskort på internet utan måste söka mastercard. Jag har redan mitt Visa kort och det räcker mycket väl för mig. Här komemr min förklaring på varför jag inte vill att ica ska ha hand om mina pengar.

Banker tar hand om pengar... Mataffärer tar hand om mat... och när dom inte ens klarar det.... Nja...

Jo jag vet dom har fina räntor men tja... Det är som med posten... Posten ska ha hand om post och paket.... Inte mat affärer... Dom ska ha hand om ma.....


Kommentarer
Postat av: The Bitch

Jag gillar inte ICA alls. Tacka vet ja COOP.

2008-01-17 @ 22:49:13
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0