Nyårsafton

Som vanligt var det dax för bus på nyårsafton. Och jag hade väl kunnat skriva en roman om det hela. Men jag är fortfarande så jävla trött efter att ha vaknat vid 10 och inte kunant somna om.

Någr akorta notiser.
1 person blev för full och spydde i påse.
1-2 personer lackade
2 personer busade när alla andra somnat (ursäkta granenei duschen men jag var förutseende och plockade bort all beklänad)
1+ Personer tog skämmiga bilder med värdens kamra.
3 åkte bil hem
1 Gick hem
1 person fick tankar på att möblera om lägenheten

Det får bli min nyårsafton genomgång. Imorgon börjar nya jobbet så det blir strax till att krypa ner i sängen

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Haha fegis! ;P

2008-01-01 @ 23:39:16
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0