Nykter helg, men först....

Jo jag fick iaf fidde att bli lite nervös. Dock blev det storpisk i sista settet men jag var trött. Nu blir det 2 dagars vila och slöande med god (läs nyttig) mat. Snart dax att väga in sig igen oxå för att se om det har blivit någon minskning. Dock känns det inte som det... Men nästa vecka blir det helt klart dax att öka dosen med 1-2 gym pass.

Jo det var ta mig fan dax. Nykter helg och lite lugn och ro. Nästa helg blir det inget vilt men helt klart lite öl som det ser ut just nu.  Får vila upp sig till det som ser ut att bli en helvetes helg i Newcastle, där öl mat och fotboll kommer stå på att göra listan (och typ endast det). Men jävla massa öl drickande lär det bli. Och jag brukar ju inte banga det. Frosseri på HÖG nivå kommer att utföras med goda miner.

Nu är det ju fredag. Och tja jag skulle ju inte varit hemma utan träffat en bekant. Men tja jag skiter i det och ställer mig i köket och gör TACOS!!!!!!!!!!!!!! Det är ju fredag :-)

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Ooooooh får ja pka båååååten!!!! :)

2008-01-19 @ 11:34:25
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0