Shorts vid träning

Jag har funderat på dethär sedan jul och jag kommer inte fram till något riktigt svar.... Varför har tjejer långbyxor (Läs: tajts) och ibland långärmat vid innomhus sport.

Dock gäller inte detta alla tjejer. Jag har hittat några undantag, så som tjejer som har idrottat i typiskt manliga idrotter (läs: allt jag tycker är vettigt). Dom har i större utsträckning shorts och t-shirt vilket är både bekvämt och användar vänligt (till skillnad från tjats och långärmat)

Jag har kommit fram till följande slutsatser. Men jag vet ju inte om dom stämmer.

1: Dom anstränger sig inte och fryser fruktansvärt eftersom dom inte har någon muskelmassa (fett värmer inte)
2: dom skäms för att dom är otränade. Dock skulle aldrig en fetis ta på sig tajts?

Är det någon som har en ide?

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Haha men om dom e feta å otränade varför har de tights? Iaf jag har en maskin och det står inte på den när den blir klar. Så du har det bättre ;P

2008-01-22 @ 19:46:26
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0