Det slutade nästan illa...

I morse märkte jag att mitt stora framdrev på cykeln var skevt. rent ut sagt såg för jävligt ut. så det blev till att cykla till jobbet på lilla drevet.

Snackade lite med min kollega och vi riktade rätt det. Och allt var frid och fröjd. Med C:a 2 km kvar på hemresan från jobbet sa det pang. Hela framdrevet fick mer lr mindre av och böjde sig och jag slutade så när i en kantsten och där efter nästan i en bil.

Jag kan säga att jag är mäkta jävla irriterad. Va fan är det för jävla måndags exemplar jag fått.

Jaja till affären imorgon och få skiten bytt. Jävlar vad irriterad jag är. Får gå och duscha av mig det.

HARRE!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist när dyra, nya grejer gå sönder!

2008-05-05 @ 21:46:41
URL: http://johannahellberg.blogg.se
Postat av: The Bitch

Jag lider med dig. Hatar när saker går sönder. morgonpromenad - check!

2008-05-06 @ 08:08:17
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0