Frälst

HAAAAALLLLLEEEEEEELLLLLUUUUUUUUJJJJJJJJJAAAAAA!!!!!!11111!!!!!oneoneone½½½!!"""

1 timme och 10 minuter i trädgården, lätt sällskapandes med mina grannar. Första biten NICE, andra biten hade jag dock klarat mig utan.

får säga att tiden i trädgården var både rogivande, väldigt skön och funkade som en bra "motivator" istället för träning.

Cykeln är som bekant hos reparatören antagligen veckan ut. Och detta som skulle bli startup vecka efter en veckas skön paus.

Dock är ju mina grannar långsinta och minns föra vårens "missbehaive" och glodde friskt när jag på knä skar bort kanter....

Kommentarer
Postat av: The Bitch

hahaha alltså folk..

2008-05-07 @ 08:34:43
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0