Narkoman!

på flera sätt. träningen börjar ta väldigt mycket plats nu. Så då får man väl säga att man är träningsnarkoman. Och missbrukar endorfiner gör jag ju oxå.

Hur som helst så var min lilla körning igår helt underbar. Kärra -->Kungälv --> Romelanda --> Kareby --> Kode --> Svaredalen --> Romelanda --> Kungälv --> Gick in i väggen --> Kärra.

Eller jag gick ju inte in i väggen men det blev stanna och försöka frammana krafter som inte riktigt fanns och jag vill bara sova och kräkas. Jag har nog inte ansträngt mig så mycket sedan värnplikten. Men det är skönt efteråt.

Hur som helst kom jag hem och nu sitter jag och laddar för en mindre runda ska cykla bort och säga hej till fidde. Sedan ska jag hem och göra mig ordning för att se om det blir något öldrickande.

Ha det skönt i helgen nu.

Kommentarer
Postat av: pappa

bra jobbat Erik

2008-05-17 @ 17:29:59
Postat av: ewa

Vad BRA Erik! Det finns ingenting som går uppmot ett stilla endorfinrus. Det är bättre än öl det:)Ewa

2008-05-17 @ 17:49:03
Postat av: Semlan

Här cyklar man förbi utan att heja... suck... ;)

2008-05-17 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0