Opepp/Nertränad?

Vilken jävla skit dag jag har haft idag. Det började med att jag kom en timme sent till jobbet (ingen fara jag har flex). Sedan kom 2 akuta jobb in på morgonen som störde i planeringen för dagen. Sedan hade det hamnat lödten mellan polerna på en mätcell och det mörkte jag inte fören vi var hos kund. På vägen till kunden blev det stopp pga ett tåg. Tanten i vaktkuren var otrevlig. Min lunch fick jag klockan 1500.

Fyfan säger jag bara allt jag gjort idag har gått emot mig och tom cyklingen är tung.

Och det får mig att tro att jag överanstränger mina stackars ben. Trotts att jag har haft 2 vilodagar i träningen. Har fått kapa ner längderna jag skulle köra i helgen men nästan hälften. Fyfan allt är opepp och tillråga på allt så måste jag tvätta. FYFAN. Och imorgon kommer bli jättestressig och jag har inte löst allt jag hade tänkt att göra rent tidsmässigt.

Nä fan det blir till att laga lite käk och peppa inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Bror Duktig

Det är sådana dagar som är karaktärsdanande min kärebror, inte för att det gör dem roligare dock...

2008-05-24 @ 14:38:25
Postat av: The Bitch

nee har möte 13...

2008-05-24 @ 16:04:09
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: ewa wiezell

Se det så här...nu kan de kommande dagarna bara bli bättre!Tränar man hårt blir man både arg och sliten. Jag känner igen symtomen./Ewa

2008-05-25 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0