Rödeby målet

Det är mycket snack om det och jag måste ju men mina glasklara och skarpa kommentarer.

Straffa pojkarna låt mannen vara. Att skjuta ihjäl någon är olagligt. Men dom där killarna är inte oskyldiga.

Mannens handling borde iofs dömmas via Exess (stavning) i nödvärn och ska dömmas därefter. Alltså inget straff. Dom har mer lr mindre brutit sönder hans son och det är klart han reagerar när ppojkarna dyker upp. Att någon där borde inte hänt. Men det är väl lite skylla sig själv i det läget.

Kommentarer
Postat av: The Bitch

hahaha du e rolig du ;P jag håller med, fan pojkarnas föräldrars fel att det blev så..

2008-05-09 @ 07:50:32
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag kan till viss del förstå dig. Det är alltid fel att döda en annan människa, men det blir MER förståerligt om man tänker på den enorma frusteration som pojkens pappa måste ha känt! Men det är svårt, ska han straffas för att tagit någons liv när mobbarna inte straffas?

2008-05-09 @ 08:41:32
URL: http://johannahellberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0