Tufft

Ja det har varit många dagar. Dock har ajg inte alls druckit den mängd med alcohol som jag hade trott och planerat. Inte ens hälften av det. Men endå så har jag varit på humör och haft en bra långledighet.

Inga skandaler denhär gången. Det brukar ju hända saker när vi drar igång hemma hos olof. Men denhär gången så lyckades jag hålla mig. Och drack bara 6 öl.

Känns rätt bra faktisikt. Denna vecka har ju varit en paus från fatcamp och imorgon drar det igång igen.Har 2 stora saker att klara denna veckan. Cykla till torslanda och säkert så blir det en runda med farsan och eva en dag i veckan.

Och nu ger vi oss in i en ny fin vecka. och nu blir det sängen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo det går faktiskt ganska bra. Vilodag idag och i morgon är det en snabb promenad runt stora delsjön som gäller och sen krafttag på kvällen! Lycka till med träningen denna vecka! Kram

2008-05-05 @ 11:27:34
URL: http://johannahellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0