300 Timmar

Det är den absolut minsta siffran av träning som jag kommer att utsätta mig kropp för detta år. Det kan vara så mycket som 400 timmar. Altså fyra arbetsveckor. OCh vad fan har jag fått för det. 300 timmar lidande. och först 6 månader av viktuppgång.

Ser dock lite annorlunda ut nu. sedan vecka 32 har jag lyckats kapa bort 13 kilo av öl pizza och övrigt fett. Och då har jag ju ändå inte riktigt levt som jag lärt.

Hur? Dragit ner och startat med 1 vit helg på månad. 5 dagar i veckan av "kontrolerat ätande" eller v ad man kanske bör kalla för rätt ätande. Mindre kalorier in än ut och "nyttig" mat.

Enkelt. Och jag har ju inte ens bra självkontroll. Klrade ju bara 9½ vecka av icke rökning. och har väl tagit upp en liten portion av feströkandet igen. Och det lär jag nog inte sluta med. Jag gillade mitt "ta en cigg när det är gott" och det var ajg inte riktigt redo att ge upp. Det kommer men jag vet inte när. Måste bli som med träningen. Att det bara kommer.

Nu ska jag duscha och skynda ner till affären.

Kommentarer
Postat av: Flyktingen

Good work :)

2008-11-27 @ 08:53:53
URL: http://flyktingen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0