Ibland är det så mycket

Det händer mycket saker just nu. Ganska mycket att göra på jobbet, en del arbetsresor och sådär. Det gör att tiden jag har hemma försöker jag fokusera på andra saker än just datorn (jag vet det är en lögn, men wow är så mycket mer).

Före Expantionen fokuserade jag hårdt på träning. Efterden kom har jag ju varit ute och rest men även försökt att hård grinda min rogue så jag kan börja raida. Gud så datanördigt. Men va fan det är ju kul. Och det är bra 2-3 dagar kvar tills max lvl är nådd.

Fatcamp 2008 har varit i svajen den senaste tiden. Jag gick på en klassisk falgropp. Allt gick så lätt och så bra under en period och då började jag slarva. Men det har jag tagit tag i nu. Så målet under 90 innan jul står fast. Jag är fortfarande 2 kilo över. 2.2 kg i morse det betyder att jag har 2,3 kvar att bränna. Håller jag tackten på 0,5 i veckan kommer jag vara framme som det ser ut just nu. Har iofs dragit åt lite lite hårdare. Och med tanke på att det känns som kroppen klarar av löpningarna från jobbet (6,5 km) så ser det ljust ut.

Och på tal om att löpa från jobbet. Det blev ju första rundan idag. Och jag har hittat ett väldigt bra lunk tempo. 6,7 minuter per km. Och nu är det bara att börja pressa ner det. 4½ minut per km är målet att klara milen på innan GBG varvet. Det kommer resultera i en tid under 2 timmar. Vilket jag har som slutgiltigt mål.

Mer kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0