Problem

Lampor lägger av, jag ska/får inte träna idag & Så är jag allmänt omotiverad. Det enda som egentligen motiverar mig är min träning. Och när jag lägger tränignsförbud på mig själv, ja då är det klart man inte vill vara med. Har haft små känningar i benhinnorna. Men inget som jag på något sätt kan klaga på. Men för att vara på den säkra sidan har jag tagit paus idag. Imorgon är det ju dax för nästa distans 6,5 Km asfalt.

Det är segt om jag faller på att benhinnorna inte håller. Fysiken är ju bra bättre än på länge. Jag tror inte jag sprungit såhär lång sedan sommaren efter Lumpen. Där av all glädje runt detta.

Annars så glider det på som vanligt, lite stress på jobbet. Men jag försöker ta det med ro. Och det går bra, överförväntan faktiskt. Jag lyckas lösa problemen som updagas på ett bra sätt. Vilket gör mig än mer nöjd.

Fatcamp ser ut att bli lite av en lyckad tillställning. Trotts att jag tagit ur segern lite i förskott. Och Fatcamp 2009 (undertitel jobbas med) kan bli riktigt riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.



Jag får också alltid benhinninlamation i början när jag springer och så gör det så ont att jag inte kan springa mer. Men ett tips som jag följde sist jag var inne i en rush fungerade faktiskt. Om man springer var femte minut, går var femte. Och efter två-tre veckor ökar man till spring 6, gå 4. Prova det! Det gjorde under med mina benhinnor!

2008-11-27 @ 17:11:25
URL: http://johannahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0