Ibland så...

Jag borde ha en kategori som heter Ibland så.... För ibland blirj ag imponerad av mig själv. Det händer inte ofta. Men idag får jag säga att jag är nöjd. Nu återstår 3 saker innan jag kan stämpla ut. OCh det betyder att jag gjort c:a 2 miljoner saker...

Skämt å sido. Jag har faktiskt haft en  ritkigt bra dag idag.... Min morgonfeber har inte slutat. Men blivit bättre. Och jobbet går faktiskt ganska bra. Det är bara det att när mörkret tränger sig på funderar och grubblar jag för mycket . Jag måste försöka hitta tillbaka till vårens glidande känsla.

Att göra imorgon fredag

Gå upp
Ta sig till jobbet
Klara av 6,5 timmes intensiv fredag.
Cykla till torslanda (4 saker att göra innan sängen. Meka med cykeln)
Åka och köpa nya sulor till hjulen
Storhandla mat
Försöka klämma in att köpa nya löparskor
Åka hem och laga tacos.

Det blir ta mig fan fullt ös.

.PS. Björn Afzelius är bra höstmusik. DS.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mm, det va det jag tänkte på. =P Han lär ju inte glömma bort dig iaf.

Hoppas du får en trevlig helg! kram //Cam.

2008-10-31 @ 19:15:35
URL: http://cnordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0