14 dagar

Utan cigg. 15 utan att dricka.. Dock är det dax på fredag och lördag. Och det finns inga riktigt bra träningsdagar denna veckan heller. Det är imorgon och Torsdag som är dom ända möjliga. Ser ut som jag på något sätt måste lösa mina inköp på onsdag. Trotts att jag egentligen inte har tid.

Jag måste ha en framlampa till cykeln. Det är inte heller några dåliga krav jag har. Har dock fått tips om ÖB och Ullared. Det jag letar efter är en pannlampa som jag kan använda som framlampa till cykeln. Och det i sig är inte så svårt. Det svåra är att hitta en som jag kan fästa runt ramen.

Men det är ett IRL Quest.

Säng dax.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tŧcker att du är duktig! Hoppas du får trevligt i helgen! Det är sjukhusets dator som gör om bokstäverna f.ö. Kram!

2008-09-24 @ 15:41:54
URL: http://cnordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0