Ibland så bara händer det...

Idag låg jag och gled i 120 på vägen från kontoret till en kund (egentligen är det inte så mycket glida mer kämpa). I all frid och fröjd lyssnandes på Björn afzelius så hade jag tankarna på annat håll. Helt plötsligt ser jag två motorcykel snutar. Och min tanke är nu är det kört. Där åkte jag på en böter på ex antal tusenlappar. Men när jag svängde förbi fick jag bara ett ajabaja finger och så blåste dom förbi.

Ananrs så får jag säga att denna vecka har det varit mycket. Har tränat dåligt pga tuffa dagar på jobbet och sena kvällar hemma för att hinna med. Ska bli skönt med en helg där jag kan lägga fokus på viktiga s aker som cykel städa tvätta och spela diablo 2.

Hoppas ni har det bra. Det har jag. Min cykel är ny mekad.

Kommentarer
Postat av: Flyktingen

jag är vit med. hitt på nå?

2008-09-11 @ 22:17:17
URL: http://flyktingen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0