Mat mat och mat

Min tunga frossa helg. Där snabbmat och öl (vin sprit) har intagits i stora mngder har resulterat i drygt ett halvkilo i vikt. Jag kände mig lite anorektisk när jag ställde mig på vågen i morse. Men va fan gör det. Nu kämpar vi vidare i fatcamp. Denna helgen blir ju måste nykter och det är cykel planerad under lördagen.

För med fasa ser jag på en norrlands resa nästa vecka. Vilket kommer betyda att vi bara äter ute varje dag. Och tja nu gäller det jävlar i mig att försöka hämtai n så mycket som möjligt av det i förväg. Dock finns det iaf en tränings changs under resan. Vilken jag kommer utnytja till fullo.

Men annars kommer jag närmare och närmare planerna på hur jag ska klara min träning i vinter. Kan dock betydaatt jag måste besöka läkaren för at få tag i lite asmasprej. DEt tar redan lite under morgon cyklingen.

Imorgon förlänger vi sträckan lite. Tanken är 10-15 mil denna veckan. Exkluderat lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0