Remonsrespons!!!

Fast egentligen är det inte så mycket remons. En veckas vila gjorde susen. det blev 4a mils backträning idag. Gick grymt bra. Likadant imorgon oxå 4 mil backe onsdag blir 6-8 mils långkörning torsdag till söndag ligger oplanerat.

CHOCK!!!!

Jag tog helt sonika ett tungt beslut idag. Ingen mer rökning. Nikotinfri från Måndagen den 8:e Oktober 2008 och så får vi se hur det går.

Två undantag finns.

1: Vid sjukdom med dödlig utgång.
2: Ciggarer vid särsklida tillfällen (nyår sm-guld etc) Eller det som går under "It isn't over until the fat lady sings".

Snus och annan diverse tobak innefattas av detta beslut med undantag av vattenpipa.


Beslutet togs i Backen mellan skogome och Backa. När Mjölksyran besatte mina ben långt efter att jag var inne i sista andingen... För att helt enkelt hjälpa min syreupptagnings förmånga avslutar jag mitt näst sista missbruk. Och det sista har jag ju drastiskt minskat den senaste månaden.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Cam

Duktig Erik! Kan du inte få min kära sambo att göra likadant? =)

2008-09-09 @ 16:48:06
URL: http://cnordstrom.webblogg.se/
Postat av: Erik Johansson

man måste ha en god anledning till att göra det. Då kommer man på det själv.

2008-09-10 @ 22:23:38
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0