Svårt beslut

Idag fick jag en förfrågan från min cykelkompis om jag ville med på kräftskiva. Givetvis vill jag det. Men samtidigt ska jag ha 2 nyktra helger som jag bestämt mig för. Kräft skivan stör oxå hela periodens planering och kommer göra 3 veckors träning till pankaka.

Beslutet är ändå jävligt svårt. Med hjälp av mig själv och min Fatcamp vän ägo så tog jag beslutet att stanna hemma. Eller tja kanske hitta på något med henne istället.

Det värsta är att det här är inte sista gången som jag kommer bli tvungen att ta sånna här beslut. Jag hoppas bara att jag kan lära mig att ta dom. För vem vill stå över Galej Galanta-damer och Grogg???

Kommentarer
Postat av: Flyktingen

hehe, you.ve got me babe ;)

2008-09-13 @ 09:18:42
URL: http://flyktingen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0