Träning och onda knogen

Så var ett boxinpact pass till enda. Man är verkligen helt död efter dom. En timmes stenhård boxning och idag även lite brottning. Passet gav mig, förutom skön överkroppsfysik, även lite ideer på att träna mina höfter. Vilket verkligen behövs. Dock börjar jag bli bekymrad över min höger knoge. Idag gjorde det riktigt ont. Kan vara så att jag helt enkelt får köpa andra handskar.

Jag fick även ett riktigt bra samtal med madde i bilen på vägen hem. Så jag tror inte att det bara är endorfinerna utan även den lilla knuffen i rätt riktning som säger "fan det börjar vända". Kan iofs vara att jag har lapat sol inne på kontoret som en galning idag :-)

Men nu är det nog så att sängen kallar och det ska ju upp ganska tidigt imorgon.

Ha det gött alla så kanske vi skrivs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0