38 med väska

Ja, det får väl ses som något slags rekord. Hyffsat nöjd med resultatet. Då undrar ni vadå 38 med väska??? Jo min Måttstock som jag har när jag sprigner. Sträckan från jobbet och hem. Det tog 38 minuter. Och jag hade min väska på mig.

Men veckan började ju illa ändå. Trotts detta form besked (ta det på en höft). Då jag i morse inte kunde hitta min blåa skid/löparmössa. Den jag haft sedan jag fick den i lumpen. Lite av min Hjältemössa.
Mitt i deppandet efter träningen idag, så fan jag den i klädhögen från helgen....

Så veckan har börjat okej. HAr oxå lagt in ett litet styrkepass efter löpningen. Mest för att få rundat av med lite andra mnuskler och stretching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0