Imponerande insatser

Ja hela laget presterade bra. Min egna insats var jag nöjd över. Men jag har lärt mig lite mer om hur jag ska ladda upp. Inte dricka 5 öl och röka några cigg dagen innan. :-)  Fast förutom det så ska jag inte ta så många dagars uppehåll innan långa löppass. Utan försöka få ett kort pass i mig bara 2-3 dagar innan.

Till dom andra säger jag imponerande jobb av er alla. I synnerhet min äldre bror. Men pappa (13 sekunder efter mig) eva (6 minuter före) och johanna (c:a 1½ efter) gjorde alla ett imponerande jobb. Och jag ser framemot söndags löpningen.

Förutom träningen så är det ju norrlands resa inkommande imorgon. Och tja jag tar med löparkläderna upp och så får vi hopas på att det inte är så mycket snö :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0