Att ha lust

Pratade med första gången på ett par månader med en vän från frankrike idag. Och blev så jävla sugen på snö. I synnerhet vill jag få köra skoter igen. Gud vad sugen jag blev. Att hon var tvungen och fråga om vi hade snö

Men det finns ju andra saker jag är sugen på, träna i synnerhet. Men nu har jag ett pass bokat på måndag iaf. sedan får vi se vad mer jag ska hitta på.

Sedan finns det saker jag inte är sugen på än, men som börjat få en liten saknad. Och det är fotbollen, 140 dagar kvar till allsvenskan börjar 2010. Jag är rätt säker på att jag ska lyckas fyllla det tomrummet med, just det, träning.

Imorgon ska jag faktiskt få en lusta tillfredställd. Kottlett mat :-)

Sist men inte minst lustar jag efter Jul ledigheten. Det ska bli så skönt att vara ledig i 2 veckor.

Allt för idag. Imorgon eller fredag blir det fatcamp 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0