Att träna tänka och smaka!

Ja det blev Torsdag - Måndag och idag är det vila. Det behövs verkligen. Det märks att jag har fokuserat enbart på löpning och cykel. Nu när jag kör min box oxh även ett "karatepass" så känner jag att armarna är aldeles för klena :-)  Men nu börjar ju även dom komma på banan. Så en vinter av skön boxning så lär det bli ordning och reda :-)

Att tänka, jo egentligen inget direkt, men jag fick en fråga om mig själv igår jag inte riktigt har kunnat svara på än. Vilket faktiskt hör till ovanligheterna. Sedan lyckades madde, klarsynt som alltid svara på en fråga som jag aldrig ställde. Men något jag funderat över. Helt syvve!

Smaka, potatismos är så jävla gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0