Skönt och Bra, På En Torsdag!

Det sköna idag har helt klart varit flera olika saker. Utan imbördes ranking kommer dom här

4500 meters löpning varav 2200 meter var löplek. Alltså intervall i uppförsbackarna denna gången. Mycket sköt och roligt. Det regnade inte just den perioden jag var ute heller.

Jag var hemma 1720. Det är det tidigaste (förutom fredagar) jag varit hemma på riktigt länge. Vilket är skönt eftersom jag han få undan lite här hemma.

Mitt humör har förbättrats men jag är fortfaranda trött hängig och får kämpa för att inte vara irriterad och grinig.

Sedan är det saker som är bra då.

Bra är att jag inte får ont av löpningen eller så ont så jag behöver bekymra mig. Bara det vanliga

Bra är att jag lyckades rädda min svampmiddag idag genom finurlighet och klättervillighet!

Mina två nya projekt går ganska bra oxå. Inte rökt på ett par veckor och när det kommer till naglarna har jag 1 återfall hitils. Mycket nöjd med det. Så Annie (för naglarna) och Andrea (för rökningen) får ett tack för ideerna och pushandet i detta. Tack!

Kommentarer
Postat av: Annie

Bildbevis på naglarna vill jag se vid tillfälle^-^

2009-11-26 @ 01:15:41
URL: http://annieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0